Konto firmowe na Facebooku to tak zwany Fanpage’a.

Czym różni się Fanpage’a od zwyczajnego konta na Facebooku ?

Daje nam takie możliwości jak:

Wgląd w statystyki naszych postów i filmów. Możemy dokładnie sprawdzić jaką popularnością cieszą się nasze materiały. Ile razy zostały wyświetlone, polubione. Jak długą są oglądane nasze filmy. W której sekundzie naszego filmu użytkownicy go wyłączają. Czy oglądają nasze materiały z dźwiękiem czy bez. Tych opcji jest jeszcze sporo.

Możliwość uruchomienia płatnej reklamy na Facebooku. Jest to jedna z najważniejszych możliwości jakie daje nam konto prywatne na Facebooku. Dostajemy dostęp do panelu zarządzania reklamą ( menedżer reklam). I tam dzieje się cała magia. Ustawianie reklam jest dość intuicyjne jednak trzeba mieć pewną wiedzę aby zrobić to dobrze.

Więcej na temat tego w jaki sposób obsługiwać reklamy na Facebooku dowiecie się z tego filmu. Panel do zarządzania reklamami nieco się zmienił jednak zasady dotyczące reklam zostają te same:

  • Musisz posiadać Fanpage’a
  • Dobierz swoją grupę docelową. Zadbaj o to aby była precyzyjnie określona
  • Wybierz materiał reklamowy, który będzie dobrany pod Twoich klientów
  • Uruchom reklamę na małym budżecie.
  • Po kilku dniach przeanalizuj wyniki kampanii reklamowej.
  • Testuj i twórz nowe reklamy.

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach.

Życzę Wam miłego dnia 😉

Dodaj komentarz