Konto firmowe na Facebooku to tak zwany Fanpage’a.
Czym różni się Fanpage’a od zwyczajnego konta na Facebooku ?
Daje nam takie możliwości jak:
Wgląd w statystyki naszych postów i filmów. Możemy dokładnie sprawdzić jaką popularnością cieszą się nasze materiały. Ile razy zostały wyświetlone, polubione. Jak długą są oglądane nasze filmy. W której sekundzie naszego filmu użytkownicy go wyłączają. Czy oglądają nasze materiały z dźwiękiem czy bez. Tych opcji jest jeszcze sporo.
Możliwość uruchomienia płatnej reklamy na Facebooku. Jest to jedna z najważniejszych możliwości jakie daje nam konto prywatne na Facebooku. Dostajemy dostęp do panelu zarządzania reklamą ( menedżer reklam). I tam dzieje się cała magia. Ustawianie reklam jest dość intuicyjne jednak trzeba mieć pewną wiedzę aby zrobić to dobrze.
Więcej na temat tego w jaki sposób obsługiwać reklamy na Facebooku dowiecie się z tego filmu. Panel do zarządzania reklamami nieco się zmienił jednak zasady dotyczące reklam zostają te same:
- Musisz posiadać Fanpage’a
- Dobierz swoją grupę docelową. Zadbaj o to aby była precyzyjnie określona
- Wybierz materiał reklamowy, który będzie dobrany pod Twoich klientów
- Uruchom reklamę na małym budżecie.
- Po kilku dniach przeanalizuj wyniki kampanii reklamowej.
- Testuj i twórz nowe reklamy.
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach.
Życzę Wam miłego dnia 😉
Autor Krzysztof Gonet
Nazywam się Krzysztof Gonet. To miejsce powstało, aby pomóc Ci w stworzeniu zyskownego biznesu online opartego na Twojej pasji i talentach, abyś mógł robić to, co daje Ci satysfakcję, i poprzez Twoją pracę zmieniać świat na lepsze. Dowiedź się więcej o autorze.